Apr 7, 2009 - Mijn DWBS blog · Zelf demo worden? Resume · Workshops. dinsdag 7 april 2009. Glamourday!!!!! GLAMOURDAY!!!!Woensdag 8 april En wie ...
Stampin'Up Fresh Florals design paper moederdag parfum doosje / creations by Jolan
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
Goedemorgen op deze heerlijke dinsdag morgen. De zon schijnt en de temperatuur is perfect buiten. Zoals ik jullie gisteren al op mijn Facebook pagina had laten zien had ik voor Moederdag een aantal SUper leuke doosjes gemaakt waarbij ik het nieuwe Stampin'Up Fresh Florals dsp gebruikt had. Echt zulk mooi papier dat hadden jullie al wel begrepen denk ik ......
Ik had voor haar een flesje parfum gekocht maar vond het zo saai om dat in de folie te verpakken. Dus ik heb ik de maten opgemeten en het doosje een halve centimeter groter gemaakt. Je kunt dit op alle doosjes toepassen het principe blijft hetzelfde. Ik heb de nieuwe InColor 2017-2019 Powder Pink gebruikt als basis. Het nieuwe designer papier past hier perfect bij zoals jullie zien. Wisten jullie dat er een nieuwe label pons bij is gekomen in de nieuwe catalogus? Het is de Pretty Label je vind hem op bladzijde 207. Natuurlijk hoort daar een stempel bij. De Label Me Pretty deze vind je op bladzijde 27.
Ik heb eventjes ook een close up gemaakt van het labeltje wat ik geponst had in zwart en de tekst had ik in de nieuwe kleur Powder Pink gestempeld. Er onder zit in dezelfde kleur een strikje dat heet Bitty Bows en zijn in de nieuwe kleuren van 2017-2019
Klik op het filmpje hieronder daar laat ik je zien hoe ik het doosje gemaakt heb.
Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Wil je iets weten stuur dan ook gerust een mailtje naar het zelfde emailadres.
Hoi, hoi, Wat een weertje buiten. April doet wat hij wil is het gezegde maar het klopt wel. Er is niet veel aan ... Maar het is wel perfect weer om te knutselen. En dat heb ik de afgelopen dagen dat ik ziek was dan ook gedaan. De nieuwe Stampin'Up In Color kleurtjes voor 2017 - 2019 zijn bekend en ze zijn echt SUper leuk ik ben er helemaal "flieft" op. Ik heb al een leuk doosje gemaakt wat Danielle naar aan leiding van een franse demo heeft laten zien tijdens het Onstage Event vorige week in Amsterdam. Ben je ook zo nieuwsgierig? Klik dan op het filmpje voor meer leuke dingen uit de nieuwe catalogus. Zijn jullie ook zo enthousiast geworden over de nieuwe kleurtjes? Van de week heb ik weer een leuk filmpje omtrent de nieuwe Stampin'Up kleurtjes. Abonneer je op mijn You tube kanaal en blijf zo op de hoogte. Wil je reageren op mijn filmpje? Stuur dan een emailtje naar creationsbyjolan@gmail.com groetjes JOlan
Hey hallo, Wat een heerlijk weer was het gisteren. Echt ongekend. Betekende dat ik niet veel zin had om achter de computer te gaan zitten! De hele maand oktober (1-31 oktober) kun je profiteren van de extra aanbieding waarbij je 4 pakken designer series papier kunt bestellen en maar 3 hoeft te betalen. Dus je koopt er drie en krijgt er een 4e bij. Hoe leuk is dat. Perfect om doosjes, kaarten of leuke homedeco projecten te maken. Hierboven zie je uit welk design papier je kunt kiezen. Zaterdag 21 oktober en zaterdag 28 oktober plaats ik weer verzamelbestellingen bij Stampin'Up.Wil je mee bestellen dan kan dat. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com Bestellingen boven de 50,-� worden gratis verzonden binnen Nederland. En voor iedere klant een leuke attentie. Groetjes Jolan
Daar was ik weer. Op het Stampin'Up Onstage event moet natuurlijk geswapt worden. Ik hou heel erg van 3d swaps dus ik heb me ook deze keer weer heerlijk kunnen uitleven. Ik ben aan de slag gegaan met de Cool treats bundel. Ik heb heerlijke ijsjes gemaakt in de smeken Perzik en frambozen. Yummie Bij de Albert heijn hebben ze hele leuk ijsjes van Marsmellow. Toen ik die zag wist ik het gelijk. Die ga ik gebruiken voor mijn swaps. Maar ze waren dikker en groter dan ik had gedacht. Dus ik heb me toch een zak met swaps mee. Ik ben heel benieuwd wat iedereen er van zal vinden. En welke leuke swaps ik ga terug krijgen. Volg mij ook op mijn facebook die hou ik veel beter bij. groetjes Jolan
Comments
Post a Comment