Apr 7, 2009 - Mijn DWBS blog · Zelf demo worden? Resume · Workshops. dinsdag 7 april 2009. Glamourday!!!!! GLAMOURDAY!!!!Woensdag 8 april En wie ...
"Veel" Paas kadolabeltjes met de Stamparatus!
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
Brrr buiten waait een koude wind en er vallen kleine vlokjes sneeuw naar beneden. Dus ben ik maar aan de slag gegaan om voor mijn collega's en vrienden en kleine Paas attentie te maken. Ik dacht aan tulpjes, narcissen en andere voorjaars bloemen MAARRrrr.... lol het liep eventjes anders. Ik gebruikte de nieuwe stamping tool van Stampin'Up maar was "iets" te enthousiast.
Weten hoe ik snel deze leuke labeltjes maakte. Klik dan op het plaatje hieronder voor het filmpje.
?
1,2,3,4,5,6,7.....
Nu maar hopen dat iedereen er blij mee is.... Ohw en mocht je het willen weten? Het waren er 48. Ik heb ze net geteld.
Hoi, hoi, Wat een weertje buiten. April doet wat hij wil is het gezegde maar het klopt wel. Er is niet veel aan ... Maar het is wel perfect weer om te knutselen. En dat heb ik de afgelopen dagen dat ik ziek was dan ook gedaan. De nieuwe Stampin'Up In Color kleurtjes voor 2017 - 2019 zijn bekend en ze zijn echt SUper leuk ik ben er helemaal "flieft" op. Ik heb al een leuk doosje gemaakt wat Danielle naar aan leiding van een franse demo heeft laten zien tijdens het Onstage Event vorige week in Amsterdam. Ben je ook zo nieuwsgierig? Klik dan op het filmpje voor meer leuke dingen uit de nieuwe catalogus. Zijn jullie ook zo enthousiast geworden over de nieuwe kleurtjes? Van de week heb ik weer een leuk filmpje omtrent de nieuwe Stampin'Up kleurtjes. Abonneer je op mijn You tube kanaal en blijf zo op de hoogte. Wil je reageren op mijn filmpje? Stuur dan een emailtje naar creationsbyjolan@gmail.com groetjes JOlan
Hey hallo, Wat een heerlijk weer was het gisteren. Echt ongekend. Betekende dat ik niet veel zin had om achter de computer te gaan zitten! De hele maand oktober (1-31 oktober) kun je profiteren van de extra aanbieding waarbij je 4 pakken designer series papier kunt bestellen en maar 3 hoeft te betalen. Dus je koopt er drie en krijgt er een 4e bij. Hoe leuk is dat. Perfect om doosjes, kaarten of leuke homedeco projecten te maken. Hierboven zie je uit welk design papier je kunt kiezen. Zaterdag 21 oktober en zaterdag 28 oktober plaats ik weer verzamelbestellingen bij Stampin'Up.Wil je mee bestellen dan kan dat. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com Bestellingen boven de 50,-� worden gratis verzonden binnen Nederland. En voor iedere klant een leuke attentie. Groetjes Jolan
Daar was ik weer. Op het Stampin'Up Onstage event moet natuurlijk geswapt worden. Ik hou heel erg van 3d swaps dus ik heb me ook deze keer weer heerlijk kunnen uitleven. Ik ben aan de slag gegaan met de Cool treats bundel. Ik heb heerlijke ijsjes gemaakt in de smeken Perzik en frambozen. Yummie Bij de Albert heijn hebben ze hele leuk ijsjes van Marsmellow. Toen ik die zag wist ik het gelijk. Die ga ik gebruiken voor mijn swaps. Maar ze waren dikker en groter dan ik had gedacht. Dus ik heb me toch een zak met swaps mee. Ik ben heel benieuwd wat iedereen er van zal vinden. En welke leuke swaps ik ga terug krijgen. Volg mij ook op mijn facebook die hou ik veel beter bij. groetjes Jolan
Comments
Post a Comment